Thursday 22 May 2014

Már megint...

Szar napom volt. Érdekes csak akkor szar amikor dolgozok :P Egyszeruen nem tudok úgy koncentrálni ahogy szoktam, és már mikor beteszem a lábam a konyhába olyan gyomorgorcsom van hogy hihetetlen. Így volt ez az elso lombiknál. A fonok is hulye hangulatban van mostanában, szóval így hogy mindketten hisztisek vagyunk nem valami nagy az osszhang kozottunk ;) A második lombikot szinte észre sem vettem -legalábbis ami a munkát illeti, de akkor valami okból kifolyólag a fonok is tok rendes volt. Lehet hogy elege van már a lombikjaimból? Hát elhiheti hogy néha nekem is. Ma konkrétan azért cseszett le mert a sárgadinnye amit hoztak még elég kemény volt, de az osszes az. Nah most holnap nagy rendezvényre kellett elokészítenem, mire kész lettem lecseszett hogy ezt nem kellett volna preparálni, mert visszakuldte volna holnap és hozat másikat. Hahaha. Hoztak volna másikat szombaton, igen, de a rohadt dinnye holnap kell nem szombaton :D Ááááááááááááá megorulok én ettol a hulye embertol. Akkor tegnap nem dolgoztam, és a fonok nem nézte át  rendesenhogy mi kell a hétvégi rendezvényekhez, 2 dolgot nem rendeltek. Azért is én voltam a hibás.... Leszogezem hogy minden konyhán a rendelés a foszakács munkája, nekunk tobbieknek nem sok kozunk lenne hozzá, csak ez az elvárásaihoz tartozik hogy pl mindennap írjam ossze neki mire van szukség. Tegnap kimaradt, mert nem dolgoztam, nem is rendelt mindent. Mikor számon kért csak annyit bírtam kinyogni hogy : Well, shit happens.... :D Nah befejezem a nyavalygást, megyek szurizni, ezután már csak 8 ;)

4 comments:

  1. Ismeros erzes, en is total ideg vagyok végig és a kollégák csak azt látják hogy mindig elszaladgál orvoshoz. Szabin (vagy valamiféle leave-n) tudsz lenni a transzfer után?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hat en nem maga a lombik miatt vagyok ideges, hanem a hormonok csinaljak ezt velem szerintem . Nekem szerencsere nem kell munkabol keredzkedni meg ilyesmi. En allando delutanos vagyok es az idopontjaim altalaban reggel vannak. Junius 1tol itthon leszek 2 het szabin ;)

      Delete
  2. És pozitív teszt után meddig fogsz dolgozni?
    ETAMA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hat azt nem tudom, addig amig birok. Itt hivatalosan 28ik het utan lehet elmenni szulesire, ami osszevissza 9 honap, szoval nem lenne jo tul hamar elkezdeni, mert szabikkal mindennel egyutt is max 1 evet lehet kihuzni itthon onnantol hogy abbahagyom a munkat.

      Delete