Saturday 14 June 2014

......

Folytatom a kúpot mert ezt mondták hogy a tesztnapig -szerdáig - ne hagyjam abba, de szerintem nem sok értelme van, ez már vérzés..
.. Sotét még és néha-néha elapad gondolom a lórúgásnyi progi miatt, de már van benne piros is, szóval ez van. Amikor elkezdtuk ezt az egészet, azt mondták nagyon elenyészo akinek a 3 lombikból egy sem sikerul, hát most mi is rontunk a statisztikán úgy gondolom. A magam megnyugtatására holnap reggel csinálok egy tesztet, de nem is tudom minek. Mindegy ez van. Hamarosan lehet továbbgondolkozni -nem hinném hogy egy újabb lombikon, habár a konzultációra el fogunk menni.
Most úgy gondolom hogy mikor eljutunk az orokbefogadásos részhez, bezárom a blogomat, illetve nem lesz nyílt, mert gondolom lesznek olyan infók amiket én szeretnék lejegyezni, de nem lenne szerencsés ha bárki el tudná olvasni.
Ma reggelre ennyi ami eszembe jutott.

6 comments:

  1. Továbbra is azt mondom, hogy ne add fel!!! A tesztet én is megcsinálnám a helyedben holnap. Ölellek!!! +++ <3

    ReplyDelete
  2. :-( Azért én még reménykedek. Ölellek.
    ETAMA

    ReplyDelete
  3. Én is még reménykedem! :) A progi kúp miatt nem akadozna a vérzés, így halottam és tapasztaltam is. Ölellek!

    ReplyDelete
  4. Hát Marcsy, nem is tudom mit mondjak. Lehet hogy nem vigasztalás de a legőszíntébben az jut eszembe, hogy én már sajnálom hogy nem az örökbefogadás hosszú útját taposom. Persze, nekem mivel már donorporgramban vagyok "saját" gyerekem már nem lesz ez biztos tehát nekem "könnyű". De amióta látom/láttam másokon és magamon is hogy mennyi veszélye van egy terhességnek, mennyire nem lehet készpénznek venni nem hogy a két csíkot, vagy a hét hetes UH fotót de még egy 20 hetes ellenőrzést se azóta azt gondolom mennyivel jobb hogy mégiscsak már megszületett egy élő egészséges kisbaba és csak onnantól kell érte aggódni mert addig nem is tudtunk róla.
    Azért mindenképp csinálj tesztet holnap reggel. Nekem tavaly DPO + 11 napon kimutatta a teszt hogy van terhesség.

    ReplyDelete
  5. Marcsy nagyon drukkolok reggelre :-) Tudod, a reményhal :-)

    ReplyDelete