Thursday 12 June 2014

Miért?

Miért nem mehet egyszer ebben az életben valami simán. Torténetesen errol a mostani lombikról van szó. Ugye minden marha jó volt egészen a leszívásig, aztán jott a hideg zuhany hogy a babák 3 napos állapot helyett 2 napnál járnak a 3ik napon... Ezt még megemésztettem (habár most már elárulom hogy vigasztalhatatlanul zokogtam amikor kijottunk a férjem azt hitte sosem hagyom abba). Szóval sebaj, hajrá babák, fog ez menni.... Gondoltam én. Tegnap este volt az elso kritikus pont a multkori és ezelott egyetlen beultihez képest, anno akkor kezdtem el barnázni. Szuper, túléltuk. Jah, egészen ma délután kb 2ig. Amikor felmentem pisilni és ott volt az a rohadék, ott vigyorgott a tisztasági betéten. Igen, tudom. A progi kúp is csinál ilyet, sot lehet az csak úgy is ott.... Csak kár hogy nehéz ebben hinni, a múltkor is ezt mantráztam de sajnos igaza lett  a megérzésemnek. Szóval ma is kiborultam, úgy néz ki ez a lombik enyhén szólva drámai. Eloszor is még a beulti után is napokig nagyon fájt a hasam (most már alig érzem). Aztán rengeteg mensis gorcs volt- most nincs. Van helyette ez a hulye barna, ami ugyan nem egészen olyan mint a multkori mert nem a kúppal jon ki, és nem is váladékos egyszeruen csak foltocska. Kevéske, de most is volt. Az a helyzet hogy nem adtam fel, de áltatni sem fogom magam, ha kihúzom a tesztelésig és pozitív, akkor én leszek a világ legboldogabb embere meg a férjem. Ha nem, arra is felkészultem (már amennyire fel lehet erre készulni). Szóval ha nem, elmegyunk a konzultációra de nagyon úgy érzem hogy ha most nem sikerult akkor nekem ebbol elég volt, elindítjuk az orokbefogadást. Nem, nem adtam fel, csak megpróbálom felkészíteni magam hogy mi jon a sok HA után. ;)


És mindemellett egy csomó mindenki másnak nem sikerult :( Hát komolyan létezik az mostanában hogy sikerul????? Nagyon-nagyon remélem.........

4 comments:

  1. Ne add fel amíg biztos nem leszel benne! Azt mondták nekem, hogy a barnázás még nem ad okot, hogy feladd és mindent folytass amit előírtak. Én továbbra is bízom benne és szorítok és hiszem, hogy most sikerülni fog Nektek is és nekünk is!!!!! Ez a várakozás rettenetes, én is kikészülök már.. Ölellek!!!!! +++ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem, nem adom még fel, folytatom a progit is,meg nekem is elmondták hogy van ilyen és ezt tudom is ;) de sajnos ez nagyon úgy tunik hogy ugyanaz játszódik le mint a múltkor..... nah de majd kiderul ;) én is olellek és szorítok olelés

      Delete
  2. Attól mi még hiszünk erősen, és úgy, de úgy megölelnélek most... Nagyon lassan megy most az idő, de kell, hogy legyen neked is "megérte várni pillanat". Remélem most lesz!

    ReplyDelete
  3. Kitartás Marcsy !!!!!!!! Nagyon szorítok ++++++++++++++++

    ReplyDelete