Monday 9 June 2014

Diéta...

Ez lett a tavaly novembertol tartó nagyjából cukormentes- kevés csoki, zero cola- eredménye. Eloszor is az alacsony TSH, azon lehet az is segített hogy most már csak elvétve fordul elo hogy egész nap nem eszek pl csak este.Próbálok viszonylag rendszeresen, normális kaját enni. Nem, nem számolok sem kalóriát sem szénhidrátot. Tegnap felpróbáltam egy tavaly nyári lenvászon nadrágot és megdobbentem. Nem volt rám szuk a gatya akkor sem, meg tavaly sem azért a hasam tartotta a helyén hanem inkább a csipom, de azért megdobbento az eredmény.

6 comments:

  1. Szép eredmény és remélem még egy jótéteménye lesz... Drukkolok, hogy kitöltsd újra. Csak máshogy.. Nem, nem is drukkolok a jó szó. Hiszek!

    ReplyDelete
  2. Gratulálok és én is remélem, hiszem, hogy meg lesz az eredménye rövidesen, ha jól számolom kb egy hét múlva? :) Szorítok Nektek! Ölellek

    ReplyDelete
  3. Gratula. Büszke lehetsz magadra!
    Amugy még a tegnapi postodra akartam irni (csak végül elsodort az élet) hogy szerintem a "hasam alja nehéz" az jó tünet.

    ReplyDelete
  4. koszi lanyok mindenkinek :D

    ReplyDelete