Wednesday 18 June 2014

Hivatalos tesztnap

Ez is eljott végre, megcsináltam reggel a kórházi tesztet, mondjuk tiszta vicc ez, az lett volna a csoda ha ilyen verzes mellett pozitív lesz..... Nah akkor aggódtam volna az tuti. Nem, nem lett pozitív. Akkora negatív volt hogy már majdnem kirohogott. Aztán hívtam a meddoségit, hagytam uzenetet hogy nega a teszt. Valamikor délutan 4 korul hívhattak vissza mert már csak a hangpostámról jott sms hogy uzenet van, nem hallottam hogy csorog a telefonom, ma már dolgoztam. Kb. 4-6 héten belul megérkezik a kiértékelés Oxfordból, akkor kell kérnunk idopontot az utolsó konzultációra.

Sok minden van ám a fejemben de most már dolgozok, ma zártam és jó késo is van úgyhogy majd valamikor lejegyzem a gondolataimat.

Lányok, nagyon-nagyon koszonom mindenkinek hogy így drukkoltatok igazán jólesett :) És merem állítani hogy ugyan ezt a csatát (is) elvesztettuk, de a háborút azt nem ;) Olelek mindenkit :)

8 comments:

  1. Szia Marcsy,örülök hogy még továbbra is pozitív vagy. Kiváncsi vagyok mit mondanak majd a konzultáción. Addig minél hamarabbi felépülést kívánok neked!

    ReplyDelete
  2. Szia Marcsy, tudom, hogy a háborút meg fogod nyerni!! ;) Kitartást kívánok Neked, Nektek! Talán kaptok még egy esélyt a meddôségitôl.

    ReplyDelete
  3. Hatalmas ölelés, rengeteg kitartást!

    ReplyDelete
  4. Te sokunk példaképe vagy..az ilyen NŐK adnak erőt a többi nőnek...

    ReplyDelete
  5. Követlek már egy ideje, és nagyon drukkoltam! Sajnálom, hogy nem sikerült, de örülök, hogy ilyen pozitívan állsz a dolgokhoz. Becsüllek érte! Ölellek

    ReplyDelete
  6. Koszonom lányok, édesek vagytok :) Birri udv nálam ;) koszonom a drukkokat :)

    ReplyDelete