Friday 13 June 2014

Ez már vicc :D

Szóval az van hogy a barnázás továbbra is van, illetve inkább fekete már de nem is ezt akarom részletezni, pont eleget részleteztem már a fejemben, igazából annyira már nem érdekel, megszokom hogy ott van.
De! Ma felhívtam a meddoségit hogy ha megint vérzésbe fordulna a dolog (nem vagyok vészmadár csak hétvégén szinte lehetetlen bárkit elérni, tavaly is ez volt), akkor használhatom-e a kúpot fenékbe mint a beulti elott, mert huvelybol simán kifolyik a cuccal ha erosebb lesz. Persze nem vette fel senki a telefont de hagytam uzenetet. Vissza is hívtak, pechemre pont mikor a nyuszinak voltam kint vizet cserélni (egyébként sem számítottam rá hogy ilyen hamar visszahívnak). Dokinéni hagyott uzenetet a hangpostámon, mehet a kúp fenékbe, jó otlet. Hurrá. Igen csak most jon a vicc: Van nekem egy belso aranyerem, ami idonként vérezgetni szokott, hát pont ma kellett neki elkezdeni.....
Mikor ezt megláttam eskuszom hangosan felrohogtem kínomban, és azon tunodtem hogy most akkor nyeljem le a kúpot vagy mi a túrót csináljak????? :D :D :D
Azóta nem volt onnan vérzés úgyhogy simán beadom fenékbe de ez már mindennek a teteje :D
Valaki odefentrol nagyon szórakozik velem, legalábbis gondoskodik róla hogy ne unatkozzam :D

6 comments:

  1. :D :D ez tetszett! Nyeljem le a kúpot? :D Mikor kell tesztelned? Hétfôn vagy kedden? Vérvétel lesz vagy teszt? Kitartást, a babóca(k) kapaszkodnak!!! ;) +++

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerdán van a hivatalos tesztnap .... De van itthon egy 12.5-es tesztem ha igy ilyen szakaszosan maszatolok azt lehet megcsinálom vasárnap reggel, az már 13dpo lesz ;)

      Delete
  2. Nekem azt mondták 20 perc alatt felszívódik a progeszteron a kúpból tehát egy kis barnázás nem mossa ki. Amúgy magaa barnázás sem gond ha nem társul mensis görcsökkel.
    Szerintem is csináld meg a tesztet hamarabb. Szorítok nagyon én is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nehez elmagyarazni igazabol, de ez nem szokvanyos barnazas, es nem mostanra gondoltam kerdezni a kupot, hanem ha atvalt verzesbe, mert tavaly is ugy volt 2-3 nap barna fekete, aztan verzes, es nagyon ugy fest hogy most is ugy haladok......... Es pl mar ma reggel is jocskan visszajott a kupbol, szerintem szinte rogton csak nem tudtam mert visszafekudtem aludni.

      Delete
  3. Erről eszembe jutott egy vicc már bocsánat, de idevág. Egyik favágó fejszével lecsapja a társa lábát. Az megkérdi: "Hé, ezt most komolyan gondoltad?" "Igen!" "Jó, mert viccnek azért durva lett volna" ... Hát drágám ez most veled lehet hogy már vicc számba megy, de remélem hamarosan felszabadultan nevetünk rajta! Puszillak

    ReplyDelete
  4. Egyebkent az utrot le lehet nyelni, csak utana fel oraval kicsit szedulni fogsz valoszinuleg, illetve valamivel kevesebb szivodik fel, mivel athalad az emesztorendszeren. Hat tudom milyen erzes ez.... szar....

    ReplyDelete