Monday 2 June 2014

Leszívás

Megvolt reggel a leszívás. 12 db petesejtem lett. Eloszor úgy volt hogy 11 de aztán bejott az embriológus és mondta hogy találtak mégegyet :D Majd holnap délelott 11 korul hívnak hogy mennyi termékenyult meg és hogy kb mikor lesz a beultetés. Ami más volt mint eddig, soha nem véreztem ennyire leszívás után-valamennyire amúgyis szoktam. Szóval itt úgy van hogy mikor magamhoz térek hoznak inni sokat meg enni is kekszet. Amikor már ettem -ittam szokták mondani hogy amikor tudok mehetek pisilni. Nah most ma szerintem hamarabb keltem fel mint szoktam. Felálltam és a lábamon is csurgott a vér, tiszta ciki volt a férjem torolgetett. Aztán eljott velem pisilni, és amikor próbálgattam hogy jojjon valami akkor a huvelyembol kicsúszott egy supertampon vastagságú csak hosszabb vérdarab.... Hát nem volt kellemes de utána már tudtam pisilni. Szóltam a novérnek mi tortént, azt mondta ez normális, attól fuggetlenul hogy nekem eddig ilyen nem volt.A hasam fáj szokás szerint, nem jobban mint máskor de nem is kellemes. Egyébként az embriológus azt mondta szép nagy petécskék, elso ránézésre úgy gondolja elég érettek ahhoz hogy megszúrják oket. Ez eddigi lombikoknál nem így volt, leszívás után mindig azt mondták nem tudják hogy ebbol mennyi lesz jó. Úgyhogy so far so good. Mos már csak a ma éjjelt kell túlélni valahogy a holnapi telefonig, és akkor már picit konnyebb lesz. Nah jó nem csak másképp lesz nehéz ;)

Elhiszem azt amit még nem látok és meglátom azt amiben hiszek...

10 comments:

  1. De jó, hogy ilyen sok petesejt lett, de kicsit ijesztő ez a vérzés. Altattak téged? Kívánom, hogy minél több petesejt termékenyüljön meg holnap!!! :) Pihenj és ne sokat idegeskedj, bár könnyű mondani. ;) Legyen nyugodt éjszakátok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Altattak igen. A verzes elmult mire hazaertunk de valoban ijeszto volt. Szerencsere hamar lecsillapodott. Igyekszem pihenni mert faj a hasam de en a fekvestol megorulok :-D

      Delete
  2. Juhúúú, csuriban a kezem értetek!!!

    ReplyDelete
  3. Jaj még olvasni is rossz volt ezt a vérzés dolgot. De 11 az sok, nemcsoda hogy fáj a hasad. Pihenj, lassan öregesen mozogj csak.
    Nagyon drukkolok hogy minél több embrió legyen!!!

    ReplyDelete
  4. Gratula, gyönyörű szám! :-) Minél több termékenyüljön meg! Szorítok :-) Vigyázz magadra!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom :) en is drukkolok neked :)

      Delete
  5. de jo, de jo, menni fog ez most, tutira :) nagyon izgulok erted :)

    ReplyDelete