Wednesday 21 August 2013

35;41;28;15;

A bejegyzés címe annyit takar hogy ennyi naposak a ciklusaim mióta volt a stimu az elso lombikhoz ami ugye befejezetlen maradt. A 35 napos az még a stimus hónap,az azért nyúlt el mert ciklus eleje kb 1 hétig leállítós volt. A kovetkezo honap is gondolom a stimu miatt lett ilyen hosszú, az utolsó ciklus gyonyoru 28 napos lett. Augusztus 7-én jott meg,amikor bejelentkeztem a kovetkezo lombikra - így volt megbeszélve a dokival hogy annál a ciklusnál lehet már elojegyeztetni magunkat..... Tegnap ugye megérkeztek a progikúpok,fájdalomcsillapító a leszíváshoz,meg a leállítós orrspray. A szurik csak ma jottek mert tegnap gond volt a hutovel a gyógyszergyárban. Szóval minden mehetne flottul DE nem fog, még az is lehet torolni kell a lombikot...... Ma reggel eros mensis gorccsel ébredtem ( 16 cn! ) picit késobb volt kevés barna, és szép lassan délutánra elkezdtem vérezni..... WTF??? De miért kell mindig valaminek torténnie konyorgom??? Eskuszom néha úgy gondolom hagyni kéne az egészet a francba- persze ez csak egy percig tart aztán megrázom magam és megyek tovább. A terv a kovetkezo: Holnap reggel 9-re (csutortokon) megyunk az itteni meddosegibe vervetelre, és szólnom kell a doktornonek hogy ez van, mától vérzek. És nem tudom mi lesz. Nem tudom hogy ettol fuggetlenul kezdhetem -e a leállítást kedden? Mert ha nem akkor az marha jó lesz,akkor a kovetkezo ciklus 21-ik napján kezdhetem,ami 7! hét extra várakozás kb. Mert ugye mondjuk 4 hét mire megint megjon+ 3 hét mire kezdhetem a leállítót. Én komolyan nem tudok már semmit, fogyóban van a turelmem, kitartásom, pozitívságom. Azt sem tudom hogy hogy tudják megállapítani hogy ez most menszesz lenne vagy mi a fene? Talán uh vagy esetleg vérvétel? Kérdés van sok ezer, holnap délelott jovok megint mit mondtak a meddoségiben. Nem tudom valaki olvassa -e a blogomat. Ha igen arra kérem csendben mormogjon el egy fohászt értem, nem akarok még 7 hetet várni a kezdéssel......... És ez a poszt most ilyen befejezetlen marad, holnap új bejegyzésben kovetkeznek a hírek.....

5 comments:

  1. Nagyon drukkolok ,hogy kitaláljanak valami okosat és kezdeni tudjatok ! Várlak ma a hírekkel !

    ReplyDelete
  2. Ez egy ilyen érzelmi hullámvasút, de fel a fejjel...Mit mondott a doktornő?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Alíz :) bizony, hullámvasút és még micsoda hullámokkal ;) Kedden kezdhetem a leállítást :)

      Delete
  3. Nem is értem... :/ Mostanság több rendszeresen-pontosan mensiző embernek borult a ciklusa, és lett hirtelen egy ilyen extrém rövid menet: Etama, Heni44... mondjuk az utóbbi azóta megterhesült jól, szóval nem jelent feltétlenül rosszat... :)
    Gyere majd gyorsan mesélni, ha van hír! <3

    ReplyDelete