Thursday 15 August 2013

Pár nap és kezdunk ;)

Azt szokták mondani hogy ha van kovetkezo lombik akkor valamit másképp kell csinálni,valaminek másképp kell tortennie hogy az ember lánya újra hinni tudjon. Na most azt tudom hogy ICSI lesz nem IVF szóval ez hatalmas kulonbseg lesz az elso lombikhoz képest. Másképp is indul a dolog. Az elso lombiknál amikor bejelentkeztem néhány nap múlva lekuldtek a papírokat a kezelési tervvel meg ilyesmit és aztán volt egy kis izgalom,mert eléggé utolsó pillanatban érkeztek meg a szurik és egyebek-itt nem kell mennunk kiváltani hanem amikor 1 cn-en bejelentkezek Oxfordba telefonon akkor ok megrendelik a cuccot és a gyógyszergyár postázza. Na ehhez képest a mostaninál múlt hét szerdán bejelentkeztem, kezelési terv sehol,de a gyógyszergyár ma már hívott hogy kedden kikézbesítik a cuccomat. Kicsit fura is volt mert a csajszi kérdezte telón mikor kell kezdenem a leállítást én meg hebegtem-habogtam mert csak gondolom hogy mikor. Lehet felhivom a Swindoniakat-ide kell járnunk uh-ra, vv-re ilyesmi mert Oxfordban csak a leszívást-beultetést csinálják-szóval felhívom holnap vagy hetfon Swindont ha addig nem erkezik meg a levelem az utasításokkal. Szerintem augusztus 27-én kezdem a leállító orrsprayt ez eltart kb 3 hétig na ez tuti nehezen fog telni ez a múltkor is idegorlo volt nagyon,de sebaj túléljuk,habár a férjemnek jobban kell túlélni mint nekem o a szenvedo alanya a hangulataimnak :D Valamelyik nap megint megnéztem a Sejtjeink c. filmet és hát megint egyutt sírtam veluk amikor nem sikerult a lombik,de olyan jó volt orulni amikor meg sikerult :D Lehet mazochista lettem vagy mi :P Heti rossz hír is megvolt illetve ez csak nekem rossz,munkahelyen 3an terhesek,ebbol az egyik lány másodjára vár babát mióta mi csak álmodozunk róla.... Hát nem mondom hogy nem kuld az ilyesmi padlóra dehát mindig megrázom magam hogy vegulis nem ok tehetnek róla hogy nekunk nem sikerul ;) De azért olyan jó lenne már ha egyszer én lennék az a bizonyos kovetkezo. Na majd most a kovetkezo lombik után én is simogathatom a hasam már amennyire van ido ilyesmire a munkahelyemen ( szakács vagyok vagy mifene). es akkor így a végére valami pozitív/nyugtató dolog ;) Nem sok minden jon be az ilyesmi dolgok kozul de ez most valahogy találó,tényleg olyat kell elhinni amit még nem látok..... :)

http://www.youtube.com/watch?v=UgOPsizhcTc

3 comments:

  1. Jajteh, hogy mennyit gondolok én rád, és mennyire szeretném, hogy te légy az a bizonyos... <3

    ReplyDelete
  2. Koszonom :) Mar vartam hogy majd egyszercsak jossz ide :D Hivtam az elobb Oxfordot hogy hol van a tervezetem, es mondtak hogy mar postan van majd ideer mert masodosztallyal adtak fel. Basszus ezek nem tudjak hogy ez nekem fontos?? Mi az hogy masodosztallyal? :D

    ReplyDelete