Thursday 8 August 2013

A Kezdetek ;)

Hol is kezdodik az én tortenetem? Hm talán ott hogy 33 évvel ezelott megszulettem. Szerintem kb már akkor tudtam hogy egyszer babát szeretnék illetve mindig reméltem hogy ezzel nem leszek egyedul és 29 éves koromban rábukkantam az én topman-emre (hú de gyagya szó lett ez így) és azóta egyutt ugykodunk azon hogy bovuljon az egyenlore 4 fos családunk aminek tagja vagyok ugye én,aztán a férjem, a Macska és pár hónapja a férjem jóvoltából csatlakozott egy kígyó is hozzánk ( nem kell elszornyulkodni természetesen szépen be van zárva ahogy illik :D ). Szóval az a helyzet hogy egész életemet kisbabák kísérik végig. Eloszor a húgom volt az én kicsikém-8 és 1/2 éves voltam amikor megszuletett-o volt az en saját játékbabám :) Aztán 15 éves voltam amikor novéremnek megszuletett a lánya ( most szombaton tolti be a 18-at! úúúúúúúúúúúristen hova ment el ez a sok év... ). Tesómnak lett is gyorsan kb 4 év leforgása alatt 3 gyermeke, 1 kislány és 2 kisfiu ( mind túlságosan megnott azóta :P ) . Persze ezzel nincs vége ;) Anyukám 43 évesen szulte az ocsémet-én akkor 19 éves voltam, nah akkor már határozottan tudtam hogy babat szeretnék de természetesen csak a megfelelo társsal az oldalamon. Volt néhány jelolt, rájuk nem érdemes a betuket pazarolni sem... 26 évesen elindultam a nagy utamra,felpakoltam egy sporttáskát és egy hátizsakot (7 évvel ezelott) és eljottem Angliába. A terv az volt hogy max 5 év itt és aztán hazamegyek és minden happy lesz ... jah persze ember tervez :) és szerencsémre nem mentem haza mert 3 év után talalkoztam Vele és hat itt ragadtam. Jajj ez bonyolult mert már 3 hónap ittlét után találkoztunk de csak 3 év múlva "gabalyodtunk" ossze. Az elso egyutt átbulizott éjszaka után 6 héttel eljegyzés volt és pontosan 1 nappal az 1 éves évforduló elott megvolt az eskuvo is :D Az eskuvo óta szeretnénk kisbabát ez pontosan 2010.03.13-át jelent. Azóta túlestunk néhány vizsgálaton,nekem hormonsorok -tobbszor is mert itt kovetik néhány hónapig mert azt tartják 1 eredménybol nem lehet diagnózist felállitani,akkor áll fent rendellenesség ha tobb hónapon át rossz az eredmény. Férjemnek volt spermakukk. Nála és nálam is mindent rendben találtak. Aztán nekem csináltak egy ultrahangot és akkor komolyan megijesztettek bennunket. Az UH alapján azt mondták valoszínuleg szív alakú a méhem és van sovény is. Nah itt jott a kétségbeesés stb ez tavaly márciusban tortént. Ekkor javasolta a doki csináljunk egy méhtukrozést+ laparos átjárhatóságit mert hát ugye másképp úgysem tudják megmondani tutira hogy most akkor mi is a helyzet odabent. Hulyére aggodtam magam hónapokon keresztul ( de lehet ez nem látszik,fórumos lányok szerint tok nyugodtan kezelem ezeket a helyzeteket),konkrétan 8! hónapot vártam a mutétemre,amikor is kiderult hogy kutya bajom,egeszséges szép formájú méhem van,átjárható mindkét petevezeték. Hurrá !! Jó de akkor miért nem sikerul? Nem tudtuk meg akkor ezt megint és persze csalódott voltam. Valahol mindig tudtam hogy valami lehet de nem tudjuk mi. Asszem egyedul az IR vizsgalat meg az AMH maradt ki,de pl volt 9cn-es UH stimu nélkuli ciklusban és volt ott egy rakat pete szóval nem gondolják hogy kimeruloben lennék. Aztán a ciklusaim szabályosak jó néha van 1-2 nap eltérés de nem vészes,nincsenek cisztáim ugyhogy PCO kizárva. Tudni kell itt Angliában az az eljárás hogy 3 év sikertelenségnek kell lennie ahhoz hogy az ember fia és lánya eljusson meddoségibe. Ez nekunk idén márciusban letelt szóval mehettunk is rogton. Itt kint inszemet nekunk nem is említettek rogton lombikot javasoltak. Nah akkor volt orom boldogság, YESSSSS lesz kisbabánk. Itt nálunk a támogatott lombik 100%-ban támogatott,ezt úgy kell érteni hogy SEMMIÉRT nem kellett fizetnunk. A leállítós hormontól kezdve (ezt itt orrspray formájában kaptam) az injekciókig, sot a leszívás elottre fájdalomcsillapító kúpot is kaptam,szóval ez mind-mind totálisan ingyen volt.Igaz a támogatott lehetoségek száma 3 -tudom otthon 5- de szerintem az is sokat számít ha egy párnak legalább az anyagiakon nem kell idegeskedni.Szóval megvolt az elso lombik,illetve nem fejezodott be ugyanis mindenki teljes elképedésére konkrétan 0 embriót produkáltunk.... 14 petet tudtak tolem leszívni,ebbol hosszas vizsgálgatás után kiderult hogy 4 tokéletes csak. A férjem hiper-szuper spermái eloreúszás helyett csak rezegtek.... ezt váltotta ki beloluk a kozeg amiben voltak :( Május 20-án volt a leszívás , és másnap kaptam a telefont hogy 0 embrió hát nem tudom elmondani mit éreztem. Nem volt jó az tuti. Mert az agyammal azt felfogtam korábban is hogy attol hogy lombik nem tuti a terhesség,na de hogy ne legyen mit beultetni?? De a legrosszabb egyébként a férjem arca volt. Lombik utáni konzultáción a doki erosen emlegette az osszeférhetetlenséget (errol egyébként a biológus is beszélt azon a bizonyos útálatos keddi napon) merthogy itt azért elég szépen figyelgetik a sejtecskéket hogy mit csinálnak vagy épp mit nem,szóval a fránya spermák az én petéim kozelebe sem mentek,nem elég hogy rezegnek úszás helyett de még válogatnak is. De persze ezekre mindre van megoldás,kovetkezo lombik nem sima IVF lesz hanem ICSI-most ebben van minden bizalmunk. Nagyon-nagyon reménykelto ez a tuti beinjeciózós dolog. Tegnap volt 1 cn-em be is jelentkeztunk az ICSI-re, 10-14 napon belul megérkeznek a szurijaim+orrspray+progi kúpok és Game On Again :D
Húúúúúúúú jó hosszúra sikerultem így elsore,na sebaj ha nem akarjátok ne olvassátok el ;)

2 comments:

  1. Rögtön rád találtam :) Akkor újra ,tiszta lappal ! Nagyon drukkolok !

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszi ;) én is neked :) ez nem ér neked hogy van most meg már mindenen ékezet??? :P

      Delete