Wednesday 28 August 2013

Nyugi van :)

Most az van velem hogy nyugodtság van kérem szépen :) Ami azért meglepo, mert általában én mindig csinálok valamit, készulok valamire, valamiért mindig izgulok, vagy éppen idegeskedek. Jelenleg bemegyek dolgozni, az elmúlt 2 nap során sikerult nem felizgatnom magam bármin is. Tegnaptól fújom a leállítót , és mivel a múltkori lombiknál szuperul mukodott, így elhiszem hogy most is így van, nem izgatom rajta magam hogy jajj vajon jól fújtam-e, mindnek sikerult-e bejutni aminek kell, csajszijaim tudnának errol mesélni mit osszeaggodtam magam ezen az elso stimunál :P Ami annyira nem jó , hogymár tegnap bejelentkezett a fejfájás, ami kb 2-3 naponta visszatéro vendég volt a múltkori stimunál is, és 3-4 napon belul számítok a borszárazságra is ;) Most konnyebb mint múltkor, mert tudom mire számítsak. Úgyhogy úgy veszem mintha a múltkori gyakorlatozás lett volna, ez a mostani stimu meg élesbe megy ;) Jah persze....... Azért azt a rohadt május 21-ét a budos életben nem felejtem el amikor kiderult hogy nem termékenyult meg egy petesejt sem, de gondolom ez mindig be fogja árnyékolni a napokat. Most tuti lesz embriónk ( hiszem ha látom :P ).
Unnepélyesen jelentem , tegnap a sógoromék felkértek minket keresztszulonek a kisebbik lányukhoz :) Orultem neki, habár a férjem szerint enyhe sajnálat is van a felkérésben, merthogy hát jajj szegényeknek nem sikerul a baba .... De oda se neki azért én orulok hogy keresztanya leszek, az még sosem voltam :D Szabadnap vasárnap, és szerdán. Természetesen nem kapom ki az elmaradt szabadnapokat..... Ehhez no comment ;) Szóval ez van hogy a napirend: kelek, fújok, dolgozok, hazajovok, fújok, zuhanyzás, alvás osztjovan :D
És koszonom, nagyon jól érzem magam, tényleg :)

1 comment:

  1. Milyen sok mosoly jel van a bejegyzésedben :) így tovább !

    ReplyDelete