Friday 23 August 2013

Most :)

Most picit jobb a helyzet, Megprobalok nem foglalkozni vele hogy a "cucc" kezd atvaltani inkabb friss pirosba,de nem olyan sok mint a barna/fekete valtozat. Gondolom ez elkerulhetetlen hogy valamennyi friss nyh is leváljon. A férjem hozott egy terhességi tesztet majd megcsinálom ha már kérték. Mert én már annyira elszoktam a teszteléstol hogy 1. tegnap nem is volt itthon 1 db sem, 2. amikor mentem vásárolni tegnap délután tokéletesen elfelejtettem venni, pedig most utasításra kell tesztelni. Majd nemsokára megcsinálom csak gyujtok egy kis pisit hozzá, anelkul nehéz lenne :D
Az elobb hívott a fonokom , a héten megint csak 1 nap szabadnapom lesz.... Ez már így megy vagy 3 hete.
Nem baj, gondoskodik a sors hogy eltereljem a figyelmem ;) Csak hát az van hogy már érzem hogy fáradt vagyok, és semmi kedvem betenni a lábam a konyhába :P
Tegnap délután eldontottem hogy nem orlom magam hogy ez a hulye vérzés miért/mitol van. Attól lesz a mostani lombik sikeres hogy nem halad minden simán ;) Úgy néz ki nyert megint a pozitív énem :)
http://rtlklub.hu/musorok/fokusz/videok/189367

1 comment:

  1. Ami mindig minden Anyát tovább visz, ha gyereket szeretne..." Milyen természetesen mondta pont így. Ezt érzem én is, nem azzal leszünk anyák, hogy majd megszületik, nem is azzal lettem én sem, amikor megfogant, hanem az erős elhatározással, vággyal, anyai ösztönnel, amivel eldöntöttem, hogy AKAROM és a küzdelemmel, tettekkel, amiket már Őérte, a babánkért megteszünk. Még mindig elsírom magam a videó láttán és szeretem Ördög Nórit, amiért elmondta az érzéseinket, mert ezek minden nő érzései, akik valaha akartak és valaha küzdeni kényszerültek a babájukért.

    Marcsi most minden másképp lesz, még ez a hülye vérzés is valami más, ami eddig nem volt, ne zavarjon be, nagyon-nagyon drukkolok.... de tudod úgyis!!!:) <3

    ReplyDelete