Saturday 12 October 2013

Az van hogy....

....A mensis fájás 3 nappal ezelott teljesen elmúlt, de nehogy már tunetmentes maradjak ;) - felváltotta a barnázás, ami legtobbszor nem is barna értelemben vett barna hanem inkább ilyen kávés-tejszín szeruség, szóval én úgy gondolom hogy valószínuleg a progi-kúptól van -igaz a tájékoztatóban semmi ilyesmi nincs mellékhatásként feltuntetve :P
Tegnap délután már annyira idegesített a dolog (mert nem tudtam hogy vajon túl dolgoztam e magam és esetleg attól van) ,hogy kulonhívtam a fonokot és elmagyaráztam neki a helyzetet, rendes volt, szólt a tobbieknek hogy ha lehet segítsenek, mert nem emelgethetek meg ilyesmi, és a busy idos szaladást is le kell szerintem redukálnom egy szimpla sétára . De egyébként nem hiszem hogy a munka miatt van a dolog, mert akkor gondolom éjjel meg reggel nem lenne, hát nekem volt. Ennyi hír van egyenlore ;) 4 nap van hátra a hivatalos tesztelésig .....

6 comments:

  1. Szia! Kibírod a hivatalos tesztelésig? :) Én nem hiszem.. Nagyon szorítok nektek!!! Eddig mindenben követtelek egy nap késéssel, még a fagyibabák tekintetében is.. :( Nagyon, de nagyon remélem, hogy mind a ketten pozitív teszttel ünneplünk a héten! ;) ++++ Ölellek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nah azert most mar ne kovess tovabb ;) tessek egy szep nagy pozit tesztelni holnap reggel, vagy mar lehet meg is van ;) ++++ oleles

      Delete
  2. mindketten! A következő héten pedig én! ++

    ReplyDelete
  3. Úgy legyen, Martina!!!! ;) +++

    ReplyDelete
  4. Koszonom lányok, úgy legyen ;) Én ma az ambulancián kotottem ki írtam is róla új bejegyzésben....... ++++++++++

    ReplyDelete