Sunday 13 October 2013

Semmi jó......

Semmi jó nincs. Koszonom nektek hogy így aggódtok értem. Az a helyzet hogy tegnap este valamennyire elállt a vérzés, de ma reggelre sajnos újra kezdodott. Méghozzá elég rendesen. Ugyan nincs annyi mint egy mensi erosebb napján, de folyamatos, piros és egyáltalán nem jelentéktelen. Ez nem pecsételés, nem vérezgetés, hanem most már egyértelmu vérzés. Most én is kérdezem: Miért??? Miért van az hogy nekem már a tesztig sincs remény, mikor nagy nehezen eldontom hogy jó akkor tesztelek 2 nappal hamarabb.... De már arra sincs szukség. A progit adom továbbra is, mert ezt mondták tegnap este, de nem sok értelmét látom. Ezután 1 db támogatott lehetoség maradt. Ha az sem sikerul akkor nem tudom hogyan tovább. Mehetunk itt fizetosre, kb 1 év alatt ossze tudnánk spórolni. Haza is mehetunk fizetosre, de az is kozel annyiba kerulne utazással, otthon levéssel mindennel egyutt mintha itt csinalnánk privátban. Szóval egyenlore nem tudom mi lesz, nem tudom mivan. Csak azt tudom hogy per pillanat elég volt, nem tudom akarok -e még egyet. Persze úgyis tudom hogy elfogunk menni a kovetkezore, de meddig lehet ezt bírni idegekkel? Meddig fog a babacsinálás korul forogni az életunk? Hol lesz az a pont amikor már végleg feladjuk. Nem mondunk le róla, nem. De lehet fel kell adni, ilyen-olyan okok miatt. Ugyan ez a dolog erosíti a kapcsolatunkat a férjemmel, de ugyanúgy rombolja is. Bármit tervezunk, mindig az a vége hogy de mi lesz ha terhes leszek, mi lesz ha lesz gyerekunk stb........ Nem tudom mi lesz, mit fogunk tenni. Most kivárom a holnapot, hátha megtudjuk a vv eredményt és ugye lesz uh is, de nem sok reményt fuzok a dologhoz. Szar az ido, sotét van, szakad az eso. Tokéletes a mai hangulathoz.
Ez van.

7 comments:

  1. Nagyon sajnálom. :(
    Az élet igazságtalan. De nem szabad feladni,sikerülni fog.

    ReplyDelete
  2. :(( Nagyon sajnálom, s megértem, hogy fel akarod adni a mostanit, ha már ennyire vérzel, de hátha van még remény. Továbbra is szorítok nagyon!!! ++
    Ha nem jön össze, adj esélyt a következő támogatott lehetőségnek, szerintem ne agyalj már most a fizetősökön vagy az otthonin. Ne gondolkozz még ezeken, ne fordíts még energiát ezekre, majd ha esetleg ott tartsz majd, mindig csak egy lépést gondolkodj előre, de nagyon remélem, hogy ha a mostani nem is, de a következőnél összejönnek a babák. Itt Dániában is 3 támogatott lehetőség van, a gyógyszerért kell fizetni csak. Miután a harmadik lehetőségünk is kimerítettük, de úgy látszott, hogy mintha beindult volna valami (biokémiai terhesség volt, életemben először 10,5 volt a HCG szint), felajánlottak még egy támogatottat. Plusz gyógyszereket kaptam, átfutott az agyamon is, hogy mintha kísérleti nyúl lennék, de ha összejön, kit érdekel?? Álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen szerencsések leszünk, de valamiért úgy gondolták adnak még egy esélyt, mert hátha mégis képes leszek rá, hogy terhes legyek. A fizetős lehetőség itt is nagyon drága, kb. 2 év alatt tudnánk összespórolni. Jelenleg reménykedek a keddben.. Addig nem akarok semmi másban gondolkodni, mert fölöslegesnek érzem. A mi gondolataink is a körül forognak, hogy mi lesz majd, ha gyerek lesz, addig nem is merek semmit tervezni, kb. 3 éve semmit nem terveztünk, nem léptünk, mert majd ha jön a gyerek, akkor ráérünk tervezni, addig minek, mert mi van ha...
    Ezt azért írtam le, hogy vannak még csodák, s nálatok még mindig van még egy támogatott esély, addig ne agyalj a többin. Az eddigiekből úgy gondolom, hogy erős csaj vagy, kitartást kívánok, és persze, hogy akarsz még egyet, ne add fel!!! Lehet, hogy pihenned kellene a következő előtt, hogy lelkileg rá tudj hangolódni. Nekem jót tett. Amikor februárban nem jött össze, egyből mentünk a következőre és a végén lelkileg nagyon fáradt voltam már. A mostani előtt tartottunk egy 3 hónapos szünetet, jobban rá tudtam készülni, több vitamint, algát, paleos kaját ettem, lúgos vizet ittam, próbáltam felkészíteni a szervezetem is a lelkem mellett.
    Kitartást kivánok csajszi, nem könnyű, de tudom, hogy erős vagy!!!! ;) ++
    Ne add fel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Jonsey :) tudom hogy menni fogunk persze hogy megyunk, csak olyan ijeszto a helyzet, de gondolom ez majd csitul, es azert halvany remenyseg van a holnapi vv eredménnyel kapcsolatban, mert mégis milyen már hogy 9 nappal transzfer után megjojjon a mensi ...... Az elso nekunk majusban volt, most a masodik de lehet ezutan még hosszabb szunet lesz, elvegre nem hajt a tatar, mar igy is-ugyis 34 leszek szoval tok mindegy hogy elotte vagy utana esek teherbe. Most egyenlore valoszinuleg ugy kezdem a valtoztatast hogy megprobalok uj munkahelyet felhajtani, nem jo itt ahol most vagyok. Aztan meg felturom itt az osszes vitaminos lehetoseget meg ilyesmiket, ezzel fogom tolteni az idomet. De azert ma egy picit sajnalom magam :P Aztan holnap felallok a padlorol es megyunk tovabb ;) és keddre ezt neked: +++++++++

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Ez a beszéd!!! :) Nekem a másodiknál ugyanígy megjött, csak tíz nappal a transzfer után, s én is sejtettem, hogy vége, de reménykedtem a vérvételben. Sajnos beigazolódott a sejtésem. Én 37 leszek februárban, de a a harmadik után azt mondtam, hogy várni kell, mert utolsó esélyt kaptunk, fel kell készülni rá lelkileg és testileg is. Mondjuk azóta lelkileg nem voltam még ilyen mélyponton egész életemben családi okok miatt, de próbálom a jót látni az életben, s erősen összpontosítani a mostani lehetőségre, mert azért remélem jó is történik néha az emberrel. :) Köszi, hogy szorítasz keddre. :)
      Drukkolok, hogy találj melót, amit szeretni fogsz és nem fog stresszelni. Vitaminokat én az otthonról hozottakkal kombináltam.
      Nyugodtan sajnáld magad ma, érthető, de holnap állj fel a padlóról és nézz előre. ;)

      Delete
  3. Marcsi. Örülök, hogy szép embriótok lett! Annak viszont nem, hogy megjelent a barnázás, vérezgetés :( nagyon drukkolok, hogy jó hírekkel gyere!!! Remélem sikerül majd jobb helyet találnod! Próbálj sokat pihenni! Puszillak!
    Anett

    ReplyDelete
  4. Nagyon sajnálom! :( nekem ugyan nem jött meg előbb de soha nem volt egy nyamvadt kétcsíkosom. Mi 3 éve vagyunk a mókuskerékben! Feladni? Soha! És Ti sem! Néha meglepődöm, hogy a Pisti egy-egy pillanatra hogy zuhan padlóra mikor a lombik a téma, holott nem mutatja. Ez nagyon kemény, nagyon nagyon...

    ReplyDelete