Sunday 6 October 2013

Nincs fagyibaba...

Ma reggel hivtak a klinikarol, persze pont mikor a keresztelo volt. Hagytak uzenetet a hangpostán amibol a nagy hangzavarban annyit tudtunk kivenni hogy hívjuk vissza oket holnap. Aztán eszembe jutott estefelé hogy hallgassuk meg mégegyszer, és hát nem maradt a 3-ból egy sem ..... Azért jó lett volna ha vannak, ez olyan biztosíték féle lett volna és persze kistesó dolog meg lett volna oldva ;) Most minden bizalmunk ebben a 2 kis csibében van akik remélhetoleg jól beássák magukat a pocakba, és nagyon szeretném hulyére aggódni magam miattuk az elkovetkezendo 60 évben :)
A fájdalmak sokat javultak szinte teljesen eltuntek a nyilallgatások, a méhemet azt érzem hogy a helyén van, nem tudom ez jó vagy nem, de iyenkor úgyis korai bármilyen elmélkedésbe bonyolódni. Elég sokat van megjovos érzésem, de azzal sem torodunk ;) 9 nap és kiderul minden. Ha elég bátor leszek akkor 7 nap, lehet csinálok tesztet a 14-ik napon :) De lehet hogy nem .... Kicsit bizonytalan vagyok, vagy nem????? :D

4 comments:

  1. :( de bízunk hogy ez sikerült!! Sztem 14-ik napon már valósat mutat a teszt

    ReplyDelete
  2. Hajrá és mindent bele ennek a két kis picurnak, most ők a lényeg! :) Szorítok nagyon, szerintem 7 nap múlva tesztelj!! :)

    ReplyDelete
  3. koszonom lanyok :) majd megalmodom hogy tesztelek -e hamarabb, itt leirom ha igen ;)

    ReplyDelete
  4. Sajnálom, hogy nincs fagyibabátok és megértelek, hogy azért az ember nyugodtabb lenne, ha tudná, hogy van. Én még nem tudom, hogy lett-e nekünk, megírják majd, azt mondták pénteken. Nekem is jár az agyam, tegnap este és ma hajnalban görcsölt a hasam (szerencsére elmúlt), de csak arra szabad gondolnunk, hogy sikerült és a baba/babák velünk maradnak és szorosan kapaszkodnak!!! :) Én is gondoltam rá, hogy hamarabb tesztelek, mert biztos nem fogom kibírni.. Hogy is írtad?? ;) "..elhiszem azt amit még nem látok hogy meglássam azt amiben hiszek.." ;)

    ReplyDelete