Thursday 3 October 2013

Job done ;)

Megvolt a beulti. Bent van 2 baba a pocakban :) végig figyeltuk oket monitoron, a férjem is bent volt velem, ami nagyon jól jott, szorongattam a kezét a nem kellemes érzés részeknél :) Húúú baromi jó látni amikor megérkeznek a csibék :D Szombaton, vagy vasárnap hívnak hogy lesznek-e fagyibabák. Mindjárt elhelyezkedek a hálószobában és írok részletesebbet is ;)


Nah elhelyezkedtem , jojjon egy picit részletesebb.
Szóval teli hólyaggal kellett menni, ez nem nagyon sikerult, kb 10 percenkent járok pisilni, hisz amúgyis sokat iszok. 11.10kor mikor behívtak, félig volt a hólyagom. Habár én úgy éreztem azonnal bepisilek....
Szóval le kellett venni nadrágot, bugyit és adtak lepedot hogy elfedjem magam alulról. Amikor a kacsát felhelyezték, hát az "fájt" de inkább úgy mondom hogy megdobbentoen rossz érzés volt. Aztán egy ures vékony csovecskével (gondolom katéter) csináltak egy próbát hogy milyen konnyen tudnak bejutni, aztán hozták a babáinkat :) oket egy pillanat alatt sikerult beterelni a méhbe ( elotte kb szerintem 10-12 perc volt mire kinyitották a méhszájat, megtoroltek, meg megcsinálták a próbát), láttuk oket a monitoron ahogy beérkeztek a méhembe, mint egy kis tuzgolyó és utána még láttuk a 2 pottyot. Jajjjj nagyon jó élmény volt, és azt bírom a legjobban hogy a férjem ott lehetett. És akármilyen kellemetlen részek is voltak, bármikor megtenném újra :)
Szóval most mar csak ki kell várni 13 napot. Október 16-án kell tesztelnem. Kaptam tesztet, meg dobozkát a pisinek, ez ilyen proper kórházi tesztkészlet , de biztos meg tudom oldani ;)
Meg van is K. jóvoltából 4db 10-es tesztem ;) Azzal lehet hogy bepróbálkozhatok hamarabb??? :D
Koszonom hogy megint velem izgultatok :)

5 comments:

  1. Kapaszkodjatok erősen babyk :))) Hajrá !

    ReplyDelete
  2. Szorítok !!!!! +++++ Hajrá Kisbabák!! +++++

    ReplyDelete
  3. Szorítok nagyon!!! Hajrá bébik!!! :) +++++++ ;)

    ReplyDelete
  4. Örülök, hogy minden OK. A tesztekről pedig annyit, hogy nálunk a leszíváshoz képest 14 napon van vizelet teszt az intézetben (10 -es érzékenységű tesztel).
    Drukkolok!!! :))))

    ReplyDelete
  5. Koszi lanyok :) Majd meglatom hogy birom, hatha kihuzom az eloirt 16ik napig :P
    Jonsye mizu????

    ReplyDelete