Saturday 5 October 2013

Jól vagyok :)

Tényleg. Kivéve a felpuffadást ami már kezd zavarni és fájdalmat okoz huvely és popsi kornyékén. De ezt leszámítva jól vagyok. Meg az idegbetegséget leszámítva. Nah az jon. Továbbra is, váratlanul és hirtelen. De lekuzdom am ;) És rájottem hogy én nem tudok fekudni. Mondjuk itt nálunk nem is javasolják. De ha nem alszok akkor egyszeruen nem megy. Pedig ettol lehet tobbet kellene pihenni, legalább amíg nem megyek dolgozni. Tegnap már a furdoszobát áttoroltem :P De nem érzem úgy hogy most akkor én már nem csinálhatok semmit. Itt vannak ketten a pocakban és kapaszkodnak mert imádják hogy hiperaktív anyukájuk van :D Nah jó lehet hogy nem, de azért reménykedek benne. Tegnap volt egy dilemmám a progi kúppal kapcsolatban. Minden doki 2x1-et mondott, de a leszíváskor a novérke mondta hogy mehet 3x1 ( van 2 dobozzal a múltkori stimuból megmaradva) az indoka az volt hogy használjam fel azt a 2 dobozt is. Aztán úgy dontottem hogy most 2x1 fog menni, és késobb ha szukséges akkor legalább dokihoz rohangálás nélkul meg tudom emelni majd. Jó lenne tudni azt is hogy ez a puffadás normális -e ennyi nappal a leszívás után de remélem hogy nem baj. Tegnap este vettem be paracetamolt úgy jobb volt. Hihetetlen de már csak 10 nap a tesztelésig, a mait nem számítva. Most úgy érzem fogom bírni a várakozást a kituzott napig, de aztán majd menet kozben eldol ;)
Más. Jelenleg a férjemet marhára sajnálom, annyit dolgozik mint még soha. 12 napja vagyok itthon szabadságon és a férjem 1 napot volt itthon velem :( Hát nem konnyu néha. Mondjuk ezért is nehéz betartani hogy pl leszívás után kifejezetten mondták hogy minimum 24 óra szinte csak fekvés legyen. Nah de ha egyedul vagyok itthon akkor valakinek csak kell kaját is csinálni amit megeszek stb.....
Ma pl muszáj bemennem a városba. Holnap keresztelo és még mindig nem vettunk semmit a kiscsajnak.
Jó nagyrészt pénzt adunk, de azért azt is bele kellene tenni valamibe, ne a pénztárcából húzgáljam elo :D
Hú most ez olyan osszevissza post lett megint, de ez nálam már megszokott. :D
Ja és azt álmodtam hogy volt egy 2 év koruli kisfiam, és a férjemmel a ruháit szortíroztuk és rájottunk mindent kinott szóval menni kellett ruha-nagybevásárlást csinálni :D Hát igen, kicsit eloreszaladtam az idoben álmomban :P

1 comment:

  1. Nálunk se javasolják a fekvést, nyugi ;) Legalábbis a kaális csajoknak, akikkel tartom a kapcsolatot, kimondottan mondták, hogy pihi, aztán azért séta, kis mozgás belefér, már csak a méh vérellátása miatt is. Ahány ház annyi szokás, de te biztosan érzed mi kell nektek, meg a két és fél év 3/4 év múlva kétévesednek is :)))

    ReplyDelete