Wednesday 2 October 2013

Holnap vagy Szombat :)

Holnap reggel fognak telefonálni Oxford-ból hogy akkor rogton indulni kell-e beultetésre vagy csak szombaton. Nem bánnám ha holnap, mert akkor utána még 5 napot itthon leszek szabin :) De majd ahogy ok mondják, végulis bárhogy jó . Már azért izgat ez a dolog , milyen lehet a beultetés, milyen lesz ha tudom hogy vannak baba-babák a hasamban, és tuti hulyére izgulom majd magam a tesztig. De nem baj, már nagyon várom. Tegnap nem nagyon részleteztem a dolgot, hogy zajlott a nagy hír. Szóval hívtak, adategyeztetés minden, férjem mellettem hallgatózott.
És mikor letettem a telefont, sírtunk. A férjem is. Hihetetlen megkonnyebbulés volt hogy lettek embriók.
Leírhatatlan érzés volt a múltkori csalódás után. Már maga a tudat hogy nekunk is van esélyunk arra hogy babánk legyen :) fúúúúúúúúúúú
És itt is szeretném megkoszonni a csajaimnak hogy velem izgultak tegnap délelott, meg úgy általában.
Est, akire mindig számíthatok; a bolondos szokém; és a leendo bíró ica ;) Poppy Field és persze a tobbi lány is akiket itt a blogomon keresztul ismertem meg. Imádás van és nagyon jólesik hogy velem vagytok. Mind, kivétel nélkul.
Ma lecseréltuk az autónkat. A régi nagy motoros, benzines sportos bigyós autót lecseréltuk egy 4 évvel fiatalabbra, ugyan ez is sportos, de kisebb motorral es diesel, szóval jóval olcsóbb. Az oka az volt hogy kell a pénz nemsokára pelenkára :P
Bárcsak, bárcsak, bárcsak :)
Úgy terveztem az elején hogy ez a blog nemcsak a lombikról fog szólni, de észrevehetoen ez van kiemelkedo helyen mostanság, remélem ez elnézheto ;)
Elhiszem amit még nem látok, és meglátom azt amiben hiszek.......
+++++++++++++++

6 comments:

  1. Én miért csak most találtam ide? Nem is értem :D
    De jó, hogy most már olvashatlak mindig! Szorítok nagyon-nagyon holnapra...vagy szombatra;) puszillak

    ReplyDelete
  2. :D Koszonom :) De jo hogy itt vagy te is mar :)

    ReplyDelete
  3. Megy a szorítás! Történjen minden úgy ahogy szeretnétek!!!! <3

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Szia Poci :) innen van ez a mondat, nagyon megnyugtató hangja van a csajnak aki énekel és mikor hallgatom vagy eszembe jut akkor tényleg elhiszem ;)
      https://www.youtube.com/watch?v=UgOPsizhcTc

      Delete