Tuesday 8 October 2013

Holnap

Holnap megyek már dolgozni , letelt a szabadságom. Ami jó is meg nem is. Jó mert elfoglalom magam, nem jó mert ott lesz a hulye fonokom :P Már csak 1 hét a tesztig. Szerintem fogom bírni szerdáig, de nem fogom visszafogni magam ha úgy érzem hétfon reggel hogy tesztelnem kell. Szinte folyamatosan mensi szeru fájások vannak, néha ijesztoen erosek. Azt nem tudom hogy ez még mindig a beulti miatt lenne vajon? De annak is már 5 napja hogy megvolt, hát nem tudom. Nagyon -nagyon szeretnék 2 csíkos tesztet látni jovohéten.
Félelem van. Foképpen este, éjjel és nem hagy aludni. Ez egy nagyon alattomos dolog, mert minden figyelmeztetés nélkul bekúszik a tudatba és nem lehet vele mit kezdeni. Olyan megmagyarázhatatlan is, mert valójában nem tudom hogy mitol is félek vagy miért. Ez csak úgy van. 3-4 éjjel olyan durva volt hogy kb 2-3 órákat tudtam csak aludni. Pedig aki ismer tudja hogy aránylag nyugodt, nem pánikolós természet vagyok. De úgy látszik ebben a helyzetben én sem vagyok kivétel. Ma jól vagyok, sokkal nyugodtabban mint a beulti óta bármikor, gondolom hozzászokok a várakozáshoz( remélem), de lehet csak pillanatnyilag vagyok ilyen nyugodt és mondjuk holnap megint rámtor az idegbaj.
És nagyon kevés emberrel tudok beszélgetni. A lombikról foleg. Nem tudom igazából kifejezni amit mondani akarok. Hiába nah ,érzéseket nem mindig lehet szavakba onteni, egyszeruen csak ott vannak, megéljuk oket és ennyi. Egyébként kíváncsi vagyok mennyire tudok majd a munkámra koncentrálni, remélem menni fog , mert azért mégsem kéne levágni a kezem vagy megégetni magam vagy bármi ilyesmi :P Na jó ilyesmi tuti nem fordul majd elo ;) Most azt várom hogy mikor kezdodik el hogy mindenfélét beképzelek majd, és árgus szemekkel figyelem majd saját magam hogy vajon sikerult vagy nem ;)
Errol azért vnnak emlékeim még a spontán ciklusokból , mondjuk úgy kb 1 1/2 éve leszoktam errol, akkoriban elveszett a hitem. De most igazoltan fogok képzelodni, hisz boven jó esély van rá hogy baba/babák legyenek :D És ez amúgy még mindig rohadt jó érzés. :)

No comments:

Post a Comment