Sunday 13 October 2013

+ és - ;)

Az a helyzet hogy van ám ennek a mostani lombiknak pozitív oldala is: Lett 5 embriónk :) szóval legalább tudjuk hogy az ICSI mukodik nálunk és ez is valami. Még én magam is elcsodálkozok hogy a mai nap során képes vagyok ezt szem elott tartani de valóban így van, annyira azért nem szar mint mikor az elso lombiknal jott a telefon hogy 0 embrió. Még mindig van ugye 1 próbálkozás aztán ha szukséges akkor tovább gondolkozunk. Persze érhet még meglepetés holnap reggel, de lehet hogy ha ebben egy picit is bízok akkor mar túlzottan optimista vagyok???
Most már arra is kíváncsi vagyok hogy mire tippelnek majd, mi lehetett a gebasz.
Még most is adom a kúpot de tok felesleges, mert visszafolyik szerintem az egész a vérzéssel, nah majd meglátom mit lépnek erre is holnap az okosok.
Ma elmentunk a párommal kicsit vásárolgatni, feldobni a szar hangulatot :P És nem túlzok hogy pl amikor kaja-nasi vásárlás volt mindent megvettunk amit csak meglattunk, gondolkodás nélkul, pedig sem felelotlenul koltekezni, sem pedig minden szart osszevásárolni nem szoktunk :D De ez jót tett a lelkunknek :)
Aztán délután J aludt egyet, én meg néztem a tegnap esti itteni X-factort a laptopon. Jó volt csak bámulni ki a fejembol es elbutítani az agyam.
Mert nem mondom hogy nem kattog. És igen a nap nagy részében negatív vagyok, de még így is látom azt a halvány-halványabbnál is halványabb reménysugarat, hogy egyszer lesz kisbabánk :)
Tok mindegy hogy hogyan, ma megint szóba kerult az orokbefogadás is, és egyáltalán nem vagyunk ellene egyiken sem.
Szóval most ez van.
Nagyon koszonom lányok mindenkinek a biztató, vigasztaló sorokat, akár itt, akar facebookon, nagyon jólesik :)

No comments:

Post a Comment