Sunday 20 October 2013

Jól vagyok :)

Lassan kezdek helyrerázódni. Nem kevés ideig, 8 napig véreztem. Most már várom a konzit, kíváncsi vagyok mit mondanak. Holnap vitaminbeszerzésre indulok, a terv: E, C, D es Magnézium vásárlása, folsavam még van.Úgy gondolom kicsit feltuningolom magam, úgyis bejott itt a nedves, kodos , esos idojárás, most már ez lesz kb áprilisig . Elkezdtunk utánanézni az orokbefogadásnak is, meglátjuk. Ha nem lesz eredménye a 3-ik lombiknak akkor szerintem elindítjuk. Kb 18 hónap a procedúra, nem olyan vészes mint gondoltam, legalábbis így elso ránézésre konnyebbnek tunik mint otthon.
Munkában is jó hetem volt, ma meg holnap pedig szabadnapos vagyok.
Férj is alakul már :) Ma éppen valami nyaralásfélét kezdtunk el tervezni áprilisra majd meglátjuk mi lesz belole. Mindegy hova megyunk, csak csend legyen, nyugalom :) Még nem is voltunk egyutt igazi nyaraláson, legtobbszor a szabink alatt a családomhoz megyek/megyunk.
Hú annyi minden volt eszemben a napokban hogy le akarom írni, de most nem nagyon jut eszembe mi is volt az :P
Mindegy, a lényeg hogy jól vagyok, kezdem visszanyerni a normális énemet, és per pillanat élvezem hogy nincsenek extra hormonok, szóval jelenleg nem vagyok idozített bomba,és tok jó nyugodtnak lenni :D

2 comments: