Saturday 12 October 2013

Kórház...

Kórházba vitt a férjem délután. Neki sikerult valakit elérnie a klinikán, mivel délutánra már rendes pirosat véreztem :( Érdekes módon miután elkezdtem dolgozni,úgyhogy nem tudjuk hogy a munka miatt van-e, vagy esetleg más. Délután meg voltam gyozodve róla hogy ez már mensi akármilyen hamar is van ehhez. Szóval a férjemnek sikerult beszélni valakivel, és azt tanácsolta vigyen be az ambulanciára, remélhetoleg lesz ott egy nogyogyasz aki megnéz .... hát nem volt. Egy sima általános orvos nézett meg akinek elmondtam mi a helyzet. Tobb mint 3 órát vártunk mire bekerultunk, ezalatt az ido alatt a vérzés szinte teljesen megszunt! Szóval elmondtuk mivan, és a doki telefonon felhívott egy nogyógyászt aki mondta neki vegyen le vért hcg-re, meg hétfon reggel hívnunk kell a kora-terhességi osztályt ultrahang miatt, ezt elvileg hétfon meg kell nekik ejteni. Szóval most várakozás van, vérzés alig (kop-kop-kop). Mondjuk azt nem tudom hogy 9 nappal a transzfer után mennyire lehet emelkedett a hcg..... Dehát ezt ok csak tudják, gondolom ha csak kicsit is emelkedett akkor hétfon csinálnak megint vv-t. Jajjjjjj miért nem tud minden simán menni????

6 comments:

  1. szerintem már valamit mutat. Anno ahová jártam ott úgy van hogy 5 naposaknál ET+9, 3 naposaknál ET+11 van vv. Szóval azért érték itt is van csak kisebb ha van terhesség.
    Nem semmi kitérő amúgy :(

    ReplyDelete
  2. Jaj, drága Marcsi, nagyon megijedtem amikor olvastam az első sorokat.
    Az biztató, hogy elmúlt! Hátha csak a beágyazódás miatt! Ilyen volt nekem is...nagyon-nagyon szorítok!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Szorítok nagyon.
    ETAMA

    ReplyDelete
  4. Szorítok értetek, hogy minden jól alakuljon veletek!!! Ijesztô volt a címet olvasni.

    ReplyDelete